.

free html visitor counters




Saturday, January 8, 2011

. Mahu @ Tidak .

Eh hai2,eh Assalamualaikum W.B.T..
"Haa,,ni ape ni tajuk ape yang mahu ape yang tidak?cer citer cer citer.."
"sabo yer,OK citer die bermule mcm nih......."

Pada suatu petang yang aman lagi damai aku baru masuk je dok atas tilam..kire baru balik dari kerja la kan,then tetibe ade mesej masuk,then aku open..bace 2 3 kali,tak percaye sms pasal nak bagitahu kelas untuk kursus photography under PSMB yg tertangguh nth b
pe bulan nth,2 bulan mungkin akan bermula 7/2/2011,kire bulan depan laa,lagi satu die cakap nama kursus dah tukar,then period of training plk 4 bulan..dulu katenye 6 bulan(6bln nak belajor menatang ape nth),hmmm,aku igt kelas dah lame mule.sbb xdengar kabor berite dah lepas die cakap bak tangguh ke bulan 11 tahun lepas..pastu aku biorkan dulu mesej tuh..tak lame baru la aku bgtw mak aku gune sms ye..murah..ngee,sms tu berbunyi macam ni

"mie,kusus photography mule bulan depan.so??"
tak lama tu mak aku reply,aku bukak mesej, ????? - mesej kosong jee,
then aku tye mak aku "nape mie bg mesej kosong??",
mak aku reply "mie xtaw nak cakap ape".


LOL,kelakau jerr,.pasni aku nak wt mcm ni laa kalo dah xtahu nak cakap ape bile member2 aku sms tye pndpt ke ape..ekekeke

So persoalannya disini,harus ke tidak nih? kazen2/makcik2 aku/kawan2 sume suruh go on jerrkk..aku je xtahu macam mana,lame tuh 4 bulan..kalo sebulan kompem takde pikir2 terus je pegi,jap tapi the problem is.name lagi kursus photography haruslah kena ada DSLR,tapi mak xde la nyahh oiii..Soo????

DSLR kegilaan ramai*ramai ke?~

Itulah mase nak apply dulu ikut dan je,ade DSLR ke tak belakang kire,then dah kena panggil interview pon mula2 tak pergi sebab jauhhh,then die panggil utk kali kedua,kasi can kot.kali ni barula aku g,itupun sebab pegi gn kazen aku yana kebetulan die baru abis study diploma..parents yana hantar g interview kat PSMB kat damansara sana tuhh,dah pergi tuh..pastu dapat,so mula2 dorang cakap kursus mula bulan 10 gtu la aku pn dah lupa,tak lama dorang kol pulak cakap tunda lagi ke bulan 11 pastu dapat surat yg mengatakan kursus di tunda,& nt kursus die ajar dalam bi taw? mak tak pandai bi nyah,guano?hoho,then tgu punya tgu bulan 11 pn dah lepas,masuk bulan 12,bulan 12 pn dah lepas.aku saspek kelas dah mula la kan,sebab dorg xkol pape pon,sekali masuk bulan 1 tahun 2011,dapat berita yg sebegini,kene pikir masak2 ni.sbb dorg penah cakap "once u dah masuk u tak boleh berhenti,nt u kena bayar".OMG "melainkan kalau dapat kerja,kami bagi pelerpasan" maybe sebab nama program ni graduate employbility(eh,betolke?lantak jela),but now nama program dah ditukar jadi executive development program,duration pun 4 bulan sahaja.hairan,tp ape2 pon kalau nak kena kompem kat dorang,kol dorg laa..hmm..nanti2 laa,ramai request suh aku solat istikharah,mak tak penah bgn mlm,berjaga malam pernah laa.hehehe.

Aku memang minat mende alah ni,dah kalau tak minat memang la xapplykan..,dua hari sebelum dapat berita sebegini aku ade mimpi pasal banjir,kiranya aku mengharungi banjir tapi bukan naik sampan/bot tapi kereta,makin lama makin tenggelam air pun makin banyak masuk dalam kereta,tapi sempatlah berpaut kat tepi tebing,tak lama tuh terjaga.dan2 dah sedar celik mata terus bukak laptop nak tanya pak google pasal mimpi tadi,dulu ade baca kalau mimpi pasl banjir nak dapat khabar yang baik/rezeki ma,mane la tahu refund kolej aku nak masuk ke kan..kayoo nyah,tu smgat search.haha,jappp..adekah ini kaitannyaa??tapi itu kalau nampak banjir.aku ni dah hampir nak tenggelam kot.aku search google katanya mungkin ada sesuatu yang tak elokk..errr ape pulak tuh?aku takdela nak percaya mimpi2 bagai ni,tapi kadangtuh menjadi jugak,hmm.. kebetulan maybe.segalanya mungkin :)-->eh tibe je cakap pasal mimpi. so,macam mane yerrr?? mahu @ tidakkk?? penat bercerite,penyelesaian nye tarakkk..tettttttteeteetetetttt :))

@@@

No comments: