.

free html visitor counters




Sunday, January 16, 2011

. College Story .

Bila cakap pasal kolej ni mesti automatik rase naik angin,dah grad pon still terikat dengan kolej,betapa perhubungan aku dengan kolej sangat akrab.sayang nak lepaskan kolej,tiap2 bulan kompem aku datang melawat.mane ade orang lain macam aku.dah lepas grad kot,mane la nk tunjuk muka kt kolej dah.Aku je lain,tak pergi dalam sebulan memang tak sah.Pergi menuntut hak,u oll imagine laa.dari bulan 6 tahun lepas aku grad sampai sekarang duit aku kolej xpulang2 lagi*actually duit PTPTN yang sepatutnya kolej bagi kat kami,sebab dorang pandai2 tambah 1 sem,padahal dah abis study time tuh*.banyak gile prosedur nk kne tunggu,kau takde duit kau cakap la Dato' oii,ni tak abis2 bagi alasan yang tak munasabah.damn!! nak kena mogok lagi sekali ke? dah mogok aritu gelabah kau kan?

Sekarang sijil degree pun tak siap2 lagi.hello? cantik sangat ke sijil tuh? kau tempah kat london ye lama gila nak siap? dah,aku tak tahu nak cakap ape dah,cakap leret2 kang buat sakit hati jer,Hope Dato' cepat2 la sain cek aku..PTPTN tunggu mase je nak kne bayar balik nih.buat masa sekarang tengok je la bunga PTPTN mengembang,isi baja banyak2 dulu.pastu dah dapat refund baru la kasi racun.aku racun dgn dato'2 sekali.#$%^&*..

P/S : Kalau rase nak kena tipu masuklah kolej aku :) anda pasti berasa "cool" sepanjang study di situ , ngee~

@@@

No comments: