.

free html visitor counters




Friday, January 21, 2011

. Jantung Hilang .

WHAT??? Jantung hilang?? Jantung boleh hilang ker/ bukan kalau jantung orang cakap sakit jantung ke? hah,ni sah2 bukan jantung manusia,jantung manusia mana boleh hilang kan? ini jantung kuda belang.jantung manusia dengan jauntung kuda belang lain kan? dah3.ini bukan nak cakap pasal jantung ke ape, tapi nak cakap pasal kunci moto aku hilang..yeahh,gone.eh salah missing.eh salah lagi..err ape2 aje lahh,

So macam ni la kan,balik kerja tadi turun tanggal Lrt then cari kunci moto dalam beg,selok punye selok tak jumpe,aku dah cuak.ni kne pergi kat moto ni kot2 tersangkot kunci kt moto ke hape.tengok2 moto ade,tapi kunci takde.tengok sekeliling moto pn memang takde!! Ahh sudah,what's going on man?? then disebabkan aku rase macam jadi perhatian*perasan* sebab aku dari tadi dok selok2 dalam beg cri kunci dari tadi aku pn pergilah kat tangga lrt tuh balik.cari lg dalam beg,selok jangan xselok.Akhirnya memang sah TAKDE!! Apekah?? kne igt balik nih kat mne letak..fine otak dah jem,terfikir kt ofis.mesej joanna suh tlg tengok ade nampak kunci tak kt meja aku.then too bad,die dah dalam train nak balik rumah.Arghh!! Ape nak buat ni,?? Secepat kilat aku tepon housemate aku, kak sha macam mana nak buat nih.2 3 kali jugak aku kol kot.sebab tak tahu nak buat ape.die suh balik rumah.so aku balik la rumah dengan menapak..MENAPAK ok.aku dah la lapar time tuh,konon pas balik kerja terus nk pergi pasar malam,sekali ape.hancur plan..sabar!

mase ni kuda belang tengah di service :)

Sambil berjalan nak kerumah aku kol bgtw mak aku,kunci hilang ni.terkezut gila dia.haha..sambil berjalan pikir kat mana aku letak kunci tuh.then dah sampai rumah.bertenang cket,pikir balik.saspek kunci tertinggal dalma moto.yes rasenya memang kat situ,puas dah aku flashback.memang sah kat situ punya.abis suma dengan makcik aku kol ckp mcm ni dengan kazen-kazen aku lagi ckp mcm tuh..then akhirnya tunggu izat,kazen aku gn kawan dia datang,konon nak bukak seat ni.jenuh jgk nk bukak.dah dengan hujan2 bagai.nak kopak seat mmg tak bole la kn..gile sakit tangan nak kopak doe.last cari screwdriver(betol ke eja?) try masuk sekali sekelip mata seat boleh bukak.dah bukak.OMG mana kunci?? TAKDE?? then kak sha cakap cube tengok kat dalam helmet(aku sangkut helmat kt dlm seat,pastu bungkus dgn plastik takut kena hujan.hee).kazen aku bukak.slow2.xlama tuh dengan muka berlagak die tunjuk kunci/cesss hampehh jerrkk.bila masa nth aku pegi letak kat dalam helmet?takde tempat len ke nak letak? aduss..sungguh memalukan.Ape-ape pun TQ la ye kepada kazen aku gn kawan die.susah2 je.ekeke,& juga kepada kak sha yang cantik*ni kalo die bace ni habislah kembang,tahunh depan blm tentut kempis lagi nih :)* sebab teman tadi.pastu bgtahu pasal helmet.MORAL OF THE STORY IS jagalah kunci anda walaupun dimana anda berada,jika tidak jadilah seperti aku :)) K,see u next entry ~

P/S : habislah semua orang tahu ni,naya kena gelak je nanti~

@@@

No comments: