.

free html visitor counters




Friday, December 31, 2010

. Warna warni 2010 - Part II .

Yuhuu,,sambungan part II,OK bile dah habis praktikal we all budak2 praktikal konon nk merehatkan minda pegi la ke sg congkak release tension knon nye.haha..memang time tuh byk gle snap gambar.nak2 bile ade kamera canggih si madi lagi la over kami posed kan.ahaks :)),

Masuk bulan 6 xsilap aku konvo kot bulan tuh..ramai yang tak dapat nak konvo same..so konvo rase tak best jer.sebab ramai yg takde.yang kami2 ni lepas konvo pon sebab rajin hantar report praktikal awal*aku tw aku mmg rajin.ngeee~Then bulan 6 jugak kazen aku Yue kawen,so blueess you know.we all semua saudara mara yg perempuan pakai baju same kaler same corak.dah macam kumpulan nasyid nak pergi masuk pertandingan nasyid je dah.hakhak,

lepas tuh time untuk mencari kerja,tapi satu kerja pun takdapat sampai sekarang.almaklumlah rezeki aku still lagi mahal.takpe2 bersabar mane tahu nanti dapat rezeki lagi besar,sape tahu? :),kalau kerja pon tak lama,kerja main2 je pon.saje nak memenuhi masa2 kosong,dapat kije freelance pon tak guna kalau orang tuh memang banyak songeh,dah la mintak itu ini,dulu ckap lain skrg cakap lain.aku sori to say la.cakap banyak aku blah jer*mmg la ko nih,xtahan minda lgsg,bukan ape malas jerr~dah la lepas tuh nak raya.kate nak bagi duit half knon as duit raya la,tp haprakk,xbagi pon.kerja dah siap half kot bukan half lg dah dlm 3.7/5 gtu lbh krg.janji je lebeh tapi haremm kak zie dah sumpah seranah tapi aku cook je beb,anggap je cobaann*padahal? ngee :)~

Then lepas tuh aku dapat kije part time kat tempat sekarang ni hahh,awal bulan 10 aku mule kije kot..then mase raya haji kazen aku tunang plak.dah tunang jer takkan nak pakai baju same kaler same corak mase kazen aku yue kawen kot.*maksud disini kami ni laa sebagai saudara mara* sabor je la nti tunggu nor kawen.kain baju sume dah ade tuh.tunggu nak jahit je laa,haa ni lagi sorang nak tunang kazen aku biah esok datenye..cantik tarikh ko pilih doe 1/1/2011..oh tak lupe jugak my best frends time sekolah Niza kawen,tapi tak dapat datang sebab same date gn majlis tunang kazen aku,so aku advance cket dtg sehari seblm majlis.org pertama kasi hadiah kot.hoho//so rase macam dah penghujung kata dah ni..ni half dari citer yg aku igt spontan dalam pale otak terus je taip.ngee.OK berhenti disini,*rase tadi nak taip sikit je,tak sangka plak boleh panjang begini :))

@@@

No comments: