.

free html visitor counters




Saturday, December 11, 2010

. Cinema .

WHAT?? ngangkung kutip 10juta?? tak berkelip aku bace entry pasal tuh doe smlm,mmg layak kot dapat 10juta sebab citer pun best,tapi bagi aku lawak tak boleh kalah dgn adnan sempit la(bg aku) sebab dlm adnan sempit sam berlakon style biase2.dlm ngangkung mcm agak pelik,takyah buat style sore ok je kot.tp takpelahh..pandang sblh mate je tuh.,aku beza gn filem ni pasal ade sam jerr..hehe,,

Then tadi baru tgok hantu kak limah balik rumah dgn adik & kazen2 aku..lagi gile b**i lawak.(harap maaf,tersebut haiwan sensitif,konon gaye mcm lisa surihani tersebut gile **** kt mari menari.hehehe..),dah la b4 tuh karok 2 jam sementra nk tgu cte kak limah,almklmlah cte baru keluar..cpt je seat full..sakit anak tekak aku,nk gelak tgk kak limah pon tak boleh nak lontarkan sore sgt(bajet ko nk menyanyi??~)..dh la bile gelak over,haha..ini die trailer kedua2 citer tadi.ngeh3 :))





@@@

No comments: