.

free html visitor counters




Thursday, December 30, 2010

. Warna warni 2010 - Part I .

Sampai hari ni org dok kata lagi pasal kemenangan malaysia malam semalam,lepas tuh pak jib umum cuti esok(jumaat 31/12/10) sempena kemenangan semalam,syokk nih.hoho..tapi sekarang bukan nak cite pasal hal semalam tapi nak cite pasal lain,esok adalah hari terakhir untuk tahun 2010.tak sangka cepat betol masa berlalu,pejam celik pejam celik dah nak tahun 2011,nt dok pejam celik pejam celik lg dah 2012.kang jgn dok pejam celik pejam celik tak celik2 dah haru nih . ngee :)

Seingat aku awal tahun 2010 aku dah nak habis study tengah dok sebok nak cari tempat untuk praktikal, kesana kesini kol sana kol sini semata-mata nak cari tempat untuk praktikal.konon nk cari company swasta la kan dapat la elaun,praktikal kat gov ape dapat? haprakk takk dapat la kan.ok sekali dah jenuh mencari dapat plak kat MARA dah sah2 tempat gov kan..hmmm fine, elaun takde pegi je la dah takde tempat dah ni.masa dah makin berjalan.dah pegi tuh macam macam perkara tak best.aku dah bile tak best mule laa.*ko memang memilih*haha,tapi memang serius tak best.korang kalau ade kat tempat aku korang tahu la.seksaa,malas nak citer lebih.tapi staf staf kat situ memang baik-baik belaka,orang takde masalah bagi aku cume tempat sajee,mesti korang dok pikir ape bende la yg tak best tuh kan? haha xyh pikir bia la rahsie.ekekeke *dah rahsie wt pe nk cite?LOL* :)

Pastu dok tengah praktikal tuh dan lagi cari tempat pratikal lain,cari punya cari aku dapt kat melaka nu haahh,oh mak aii jauh benor.gaye nak bawok diri.cancel2 banyak tentangan terang terangan dari parents aku jauh kot..then last choice dapat kt cheras,masa tuh dah cukup seminggu kat MARA mintak berhenti aku kasi sebab "kat sini takde elaun",padahal ngee~,orang2 kat situ baru nak tegor pasal pakaian kami,aku sental je pakai seluar.ngee,almaklumlah gov kan mane boleh pakai sembarangan.sekali baru nk tegor,sekali cakap nak benti.setel masalah dorang,huhu.aku bukan ape,datang naik motor,mmg nak la plak aku pki baju kurung kan? baju kurung tuh pun kalo tak raya,tak kenduri kendare jgn harap la nak pakai :))

OK kat Cheras ni actually jauh ni nak ulang alik dari hostel,tapi ape kan daya oleh sebab nak elaun,mak sanggop nyahh..pagi2 lagi dah start enjin motor vromm vromm oh lupa nak bilang aku g praktikal sekali dengan kak zie,kire berteman la g praktikal jauh2 pon.takde la blur sorg2 merempit kan balik pulak da petang,kalau hujann? oh tidakk..memang nasib ade geng kena hujan sama2..dan kat sini la kami kenal dengan madi,put,kak tia,ayu & nazmi..dorg ni semua budak praktikal kat situ..budak unikl madi je uitm S.A,si madi ni lagi la kan.dari shah alam kot.suboh2 dah kne gerak.gle ar.aku kol 10 masok.9.30 baru gerak.selalu sampai ofis jam nyawa2 ikan nak berdetik pukul 10,ahaks :))

sambungan , nantikan part II *mule dah nak buat part2 nih :)

@@@

No comments: