.

free html visitor counters




Thursday, December 30, 2010

. my magic hand .

Magic kepala hotak laa , my damage hand ade laa.haha.tangan aku ni memang alah sungguh dengan mouse,*ni bukan mouse yg suke merayap kat tempat sepah2 tu eh yang suke kat tempat2 kotor bagai.ni mouse yg org gune kat laptop tuh..ala mouse yg blh gerakkan anak panah dalam screen laptop/desktop korg tuhh,,masuk yg ni nth bape kali nth tukar mouse.aku heran tengok org len gune mouse setahun pakai ok je lg.aku setahun dah mcm2 jenis.jgn kn setahun sebln pn pnh 2 kali tukar mouse.ape nth nak anti sgt gn aku ni asyik nak rosak jekk.knon dah rosak nk bli la yg mhl cket yg cordless tuh*biase pakai mouse bwh rm20 jek.ngee,,igt kan tahan la lame,sekali ape2 mndpt nasib yg same spt mouse2 yg sebelum.ekeke,dah beli baru pn still kena ulg g kedai tukar yg laen sebab bermasalh WT$%^&..rasenye kalo wt koleksi dari dulu sampai sekarang dah penuh sekotak kot,malangnye aku dah buang sebaik sahaja mouse itu membuat hal*baling dalam tong sampah dengan muka yang menyampah :))

contoh mouse * macam orang xtaw-stupid :)
@@@

No comments: