.

free html visitor counters




Saturday, August 20, 2011

. Shopping Raya .

Yesterday aku pergi masjid jamek/masjid india/jalan TAR & uptown kat danau kota,gila la ramai manusia..sesak gilaa..belum tambah dengan jalan jam bagai lagi,nasib la aku pergi sana merempit tak kesah la sangat jalan jem ke tidak kan..kononnye nak shopping raya..haha duit takde ada hati nak shopping..terpaksa la aku guna duit simpanan dulu,nak kena tunggu gaji hujung minggu ni..xlame dah tuh kot,ngee~

konon semalam aku nk merasalah kan berbuka nasi beriani kat restoran insaf dekat jalan tar tuh..dah sampai situ aku tungula kan nak mintak bungkus 1,then bila dia hulur nasi dengan kertas harga..aku pun tengoklah berapa rm,sekali mak aihh rm13 sebungkus nasi beriani..gila insaf aku lepas ni nak pergi beli beriani kat situ..aku agak2 nasi die under rm10 laa plh mahal..tak sangka pulak sampai rm13,tu laa dok dengar orang cakap beriani kat situ best.aku pun nk try la jugak kn,alaa biase jee kot.takde la best mane..best lagi nasi beriani dam yg dekat pasar malam jalan tar tuh,lagi murah rm5 je kot..dapat ayam & daging lagi..ni aku terbeli kt restoran insaf sebab aku tak jumpa beriani dam dekat pasar malam jln tar,ke mana menghilangnye ntah,aku nak salahkan beriani dam itu sbb die aku rugi rm8,ngee.. :)

today nak kemana pulak ntah..macam nak pergi sogo,keramaian orang tak payah cakap la kan for sure macam semut punyaa,layan aku bukan aku drive car pun..cilok2 nek kuda belang aku sampai ar..huhu,*gila kau ni pose-pose tak reti dok diam kat rumah eh? nak buat macam mana dah kaki ni jenis kaki nak berjalan je tahu,mujur xde kereta,kalau ada takdenye aku nk g shopping kat tempat sesak macam tengah2 kl tuh..shopping jauh cket..hehe :) tula masalahnye kalau aku tak balik kampung hujung minggu,gini la jadinya tahu nak keluar je,hoho..takpe2 sabtu ni aku balik kampung cuti raya seminguu!! wuhuhu..!! hari jumaat kompem kena balik lambat,sebab nk setelkan kerja ofis sebelum cuti raya..dah la hujung bulan nk closing,almaklumlah kerja aku buat billing.so setiap hujung bulan memang macam ni selalu,

nanti sepeninggalan aku bercuti,kuda belang aku terpaksa berpindah ke rumah kazen aku kak siti sebab kat area rumah aku ni bahaya time-time orang tengah takde cuti raya,nanti kang balik raya tak pasal melopong kuda belang hilang,walau pun kau selalu saki-sakit tapi kau tetap berguna taw*ala kau sakit, klinik(bengkel) ada..ngee :)

@@@

No comments: