.

free html visitor counters




Friday, August 19, 2011

. masalah datang lagi .

why! atau kenapa! dalam bahasa melayunya why why why!!?? kuda belang aku asyik nak buat hal? dah macam-macam tukar..dh berapa ratus habis,merugikan betol..dah la wang pun xbanyak lagi mahu rosakxleh ke buat masalah time aku kaye?xboleh eh> asyik-asyik kau nak semputt,apebende laginye xkene? xphm betol la,jangan sampai aku give up lantak kau laa nak jadi ape..

dah la baru ni time nk balik kerja..aku terlanggar lubang,then sampai danau kota,len macam je motor aku..sekali berhenti tengok haa amek kau, minyak keluar macam air..rupa2nya tangki minyak bocor..& i was like #$%^&*(..but maintai cool jer,xmarah-marah taw..sebab bulan puasa kan..

then aku pun gerak la depan cket,elok-elok aje aku berhenti depan mali's corner kat danau kota,nk cari bengkel..dah la masa tuh hujan rennyai.nasib la xlebat..kalau lebat xdapat bayang aku camne..oleh sebab bengkel dengan tempat aku berhenti motor tuh xberpa jauh,tp sebab minyak dalam tangki dah kosoong mmg xblh nk gerak la kan? then terpaksa la aku menapak sebarang dua tapak kat depan cket pergi kt bengkel sana suh org tuh bwk moto aku..skli cas amk moto saje rm15..aku malas nk cakap banyak laa kn..go on je la..dengn duit xberape nk ade layan je la.mungkin ade rezeki lain menanti..redhaa je laa,

then sampai bengkel,orang tuh buat la ape yang patut kan..sekali tiub je bocor..nth ye ke tak bocor,ntah-ntah die punya tiub tecabut die bantainye ckp bocor padahal aku baru tukar tiub minyak baru ni kot..ahh ape-ape laa malas nak pikir,anggap je la sedekah kalau die menipu pun..kat sana nanti menjawab la kau..oh lupa nak cakap,bengkel cina ok,

arghh!! bulan depan aku rse dapat gaji terus habis mungkin..macam-macam nk kne byr..dengan budak rumah nak keluar 2 org,then nt sewa aku mkin meningkat laa sbb tinggal 3 orang je nt..aduhh tension nye aku..dah tension ni mula la aku dok ingat refund kolej yang bajet best tuh*pdhl bapak xbest*..lagi la bertambah tension,melampau ar iklan sampai kat wayang,apekejadahh..duit xpandai nk pulang..tahu nak guna duit kami sesuka hati..itu la style #$%^&*(,

yg pasal refund ni sampai sekarang bila aku tanya dok buat adjustment xabeh2..dah setahun lebih kot aku grad still xdapat refund..kat sini korang dah boleh tahu kolej jenis ape macam ni punya style..senang je nk tahu kolej aku ni..kolej yg plg banyak iklan buat masa nih..ckit2 iklan siap masuk berita TV3 tuh..hipokrit semua tuh xpayah nak percaya,mata aku lagi sakit bila terpandang iklan kt lrt,perghh aku rse macam nak conteng2 je,memang what the hell!!

dah la samapai kat sini je laa masalah yang dapat di ceritakan..cite panjang2 kng tak abeh 1 hari nihh :)

@@@

No comments: