.

free html visitor counters




Sunday, August 21, 2011

. Bersyukur kepadaNYA .

Aku bersyukur kepada ALLAH kerana telah dilahirkan dari 2 keturunan iaitu Arwah Ayoh(atok belah bapak aku) & Tok ayah(atok belah mak aku)..oleh kerana mereka aku lahir kedunia ini..walaupun mak aku yg lahirkan aku..tapi mereka juga memainkan peranan penting jugak,yela kalau takde mereka bapak gn mak aku takde la kn,juga aku pun tiada :)

raya tahun ni memang ada kelainanya,yelaa sebab awal tahun baru ni kami telah kehilangan sorang yang sangat kami kasihi,beliau adalah arwah atok aku merangkap ayah kepada bapak aku.beliau telah meninggal dunia pada bulan februari 2011, kami semua sangat sedih akan kepergiannya tapi apa boleh buat,lumrah hidup..setiap yg hidup pasti akan pergi kesana jua..tak perlu sedih sebab kita juga akan bersama mereka untuk 1 hari nanti..*tapi aku tersedih pulak ni,cane? :(

Aku tengah bayangkan macam mana rayat tahun ni tanpa beliau..raya haji kali ni takde lagi sup tulang/sup daging & segala sup laa..arwah memang rajin masak..masak banyak2 pulak tuh..semua orang boleh rase,satu periuk besar kompem habis..lepasniii emmm.......................

::sampai sini je la kot dulu,adeyy tersedih pulak ni..time2 nk dekat raye gini..hukhuk :(

@@@

1 comment:

ashi syakur said...

btul tu btul....cdihnyerr..