.

free html visitor counters




Friday, December 9, 2011

. wake me up when december end's .

Assalamualaikum..

this December again,ini bermakna kita dah sampai ke penghujung tahun..Ohh sangat cepat pantas gila masa berlalu.

ni yang aku nk cite,aku tengah pelik ni..pehal kat chatbox aku penuh dengan strangers..ke chatbox aku ala2 kene hacked? tapi takkanlah chatbox pun kene hacked..xmunasabah..aku perasan dalam dua bulan ni tetibe jer chatbox penuh dengan strangers..

padahal sebelum ni senyap sunyi,kalau ada pun kawan2 yang dikenali je,tu pun dah bezaman kot..ni yang buat aku pelik + hairan xhengat punya..pulak tu tetiba org tu post kt chatbox aku "nice sharing" laahh, "good info" lahh..mmmm ape yang bagus infonye? blog aku takde info yang menarik pun kot,semua pasal daily life aku je kot..memang sah laa chatbox aku ade masalah ni..

p/s : tajuk ni memang takde kene mengene dengan mende yang nak dicitekan nih..huhu..as usual laah kan..failed letak tajuk.. :))

@@@

No comments: