.

free html visitor counters




Friday, December 9, 2011

. Ombak Rindu .

done watch ombak rindu , 1st day tayangan on 1/12/11 9.45pm at wangsa walk mall :))

semua orang cakap best,sedih xhengat la ape laa..bla bla bla..bg aku..best jugak laa kalau nak banding dengan lagenda budak setan yang ceritanya macam lagenda budak baik je aku tgk..xtahu kenapa tapi bagi aku lisa over cket dalam filem ni,rse mcm xkena*bg aku laa kn*tp orang lain cakap ok je.k fine,..maya karin & aaron aziz as usuall lahh mantopp habess lakonan dorang neh,

sebagai salah seorang yang telah membace novel ombak rindu,kire aku dapat agaklahh jalan cerita ni macam mana..walaupun ade die ubah cket story tu kan..aku dah bape juta kali khatam novel ni kot,siap ade simpanan dua lagi novel sambungan ombak rindu..tapinya novel ombak rindu aku takde pun,pasal aku tahu mesti ramai orang yg beli novel ni kan..nanti senang,nak bace lagi pinjam je laa kat orang..hoho

tu je lah kot nk komen aku,*bapak pendek komen kau..haha

>dah seminggu lebih tengok baru nk komen kt blog sendiri,nampak sangat dah jarang update blog :)<

@@@

No comments: