.

free html visitor counters




Wednesday, May 12, 2010

. mahu rest .

setelah menghantar intern report ptg td . dan tlh di approve oleh pn sue . maka dgn rasminya aku sdh tamat sesi pembelajaran aku . pn sue kate , tebal nye . mcm tesis . org nk simple jek . haha.xpe la aku rajin . report terakhir,lps ni dh xde nk wt report dhh.ekekek. so , walupun byk kngn pahit manis di stu . akn ku kenang sampai bila2 . plg byk kngan kt hostel . mcm2 berlaku . rumah nyaris nk terbakar la . tragedi kuah kacang la. makhluk invi laa.ape lg,mcm2 dh lupe byk sgt. n bile nk kne siapkn final project . msg2 xtdo mlm . gigih buat knonnye . pdhl , buat last minit . mmg la gtu . bile lect tye npe xsiap mule la gelabah . so antara alasan yg diberi . lptp tbe2 buat hal , laptop masuk virus , tbe2 xblh render , alamak file hilang kne buat balik . xdan nk anta . haha . itu la yg bestt . take note ye adik2 . tips berguna nih . =]]

tp tahan la kn buat jgk . wlupn lmbt hntar . dlu mse form 5 subjek Bm , dr awl thn smpi akhir thn aku xpnh buat karangan yg cikgu bagi . klo ade pn rsenye 2-3 je aku wt kot . pdhl bapak byk die suh wt karangan . dh tuh curi2 balik awl ikut pintu belakang , goyang aku tgk bdk kelas len dh blik . aku xtw la ckgu bm tuh pasan ke tdk . ah lantak ah .yg penting aku blik awl . nk serbu nasi kt dewan makan . nt lmbt rmi org nk kne beratur. haha . rsenye klo lmbt pn aku men potong je barisan . dgn muke ketat xbersalah berlgak knl org tuh . thn plg jahat bg aku . bkn jahat la , nakal je kot . haha . bru ckit , ade lg tahap dewa kejahatan aku . malas je nk cte kt cn . ahaks :)) . dah3 , stop smpi kt cn , =]]

ini report bru siap print b4 nk anta . xpsl .printer wt hal . terpakse melabur duit,
@@@

No comments: