.

free html visitor counters




Wednesday, May 5, 2010

. edisi release tension .

isnin,selase,rabu,aritu ari bz aku..scedule merayap aku sgt ketat.almklumlah dh abis pktkl ni kn.enjoy la ape lg kn.haha..aku g kuantan jpe mbe2 mse aku stadi cne lu.akhirnya dpt jgk jumpe korg blikk,lme tuhh xjumpe,nsb ade kete kazen aku biah.klo xde mmg plan sume xjd la knn..time ksh kpd kete merah & tuan pye kete,hoho..

rabu tuh plk dh nk blik,lps anta nur kt termnl,10.40 aku pn gerak blik g jengke,smpi jgke dlm 12 lbg, kol 3 nk gerak blik KL plk,dh smpi hostel,nk gerak lg g NZ kt
KLCC ade urusan penting utk kerjaya.makk aii penat yg amat..lastlly,time kesih kpd rakan2 yg sudi meluangkn mse bersame aku,wlupn yan gn kai demam.itu tdk mnjd alasan buat mereka utk tidak turut serta berpoye-poye bersma kami.nur,shidah,
yana, and you all2 yg demam tuhh. i salute ah you kt all..ekekeke

cdah . nur . yan . kai [TC]

aku . nur . kai . yan . yana . [B4 karokk]

. T.C .
@@@

No comments: