.

free html visitor counters




Friday, May 24, 2013

. Kerjaya .

Assalamualaikum w.b.t.

Makin lama makin kurang entry kat sini ye tak? lantak pi laaa.. :))

So sekarang ni nak bercerita pasal kerjaya, di mana kerjaya yang sudah 2 minggu aku tamatkan setelah berkhidmat selama 2 tahun 2 bulan dekat company yang diberi nama A***S ,haaaaa...tiiitttt gitu..hehe

And now aku tengah dok cari kerjaa lagi, tapi sekarang ni aku just kerja sementara kat bangsar konon sambil tunggu interview dr company2 lain.

dah lepas satu beban, kita hadapi beban lain pulak.. iaitu beban mencari pekerjaan,ape-ape pun i believe that rezeki ada kat mana-mana..kita just tingkatkan usaha untuk dapatkan kerja yang terbaik dan diberkati ALLAH.




tak perlu la kot stress bagai kalau tak dapat kerja lagi.. rilex2 aje laaa..tak payah nak kusutkan kepale otak tu.. Allah ada bersama kita, setiap yang jadi ada hikmahnya.mungkin Allah nak bagi kita yg lagi baik dari sebelum ni kann.

sebagai hamba dia, tingkatkan usaha kita berdoa kepadanya banyak2 semoga apa yg kita hajati akan di tunaikan, tapi kalau kita usaha tak dapat-dapat jugak.. Jangan ler berputus asa okay, kalau boleh katakan tidak pada putus asa..life must be go on, banyak lagi kerja yg kat luar tu cuma kita je yang kena pandai rebut peluang.

Akhir sekali ucapan kepada diri sendiri ; semoga tabah mencari kerja, !

Bye-Bye . :)

@@@


 

No comments: