.

free html visitor counters




Monday, March 18, 2013

. what on my mind?? .

Assalamualaikum w.b.t

Ok sekarang dh bulan 3 tahun 2013, dh pertengahan bulan dah pun..dengan itu cukuplah 2 tahun aku kerja kat tempat sekarang ni..
Nak celebrate ke? Ahaks :)

Dah 2 tahun okayy..2 tahun..langsung tak terfikir boleh tahan sampai sekarang..so sekarang ni tibalah masanya untuk mencari kerja lain pulak..pasal dah bosan kat sini..lagipun gaji macam tu je..xsetaraf dengan kelayakan aku..*ceyh*..haha..

Suasana n orang2 kat sini okay jer..cume dh semakin bosan semenjak ade sistem baru yg boleh detect kite buat kerja atau tak..ehh pls lahh ingat kitaorang ni robot ke nk buat kerje manjang..sudah handphone pon xboleh bawak masuk kena simpan dalam loker..seriuslah rase masuk je ofis terus rase dalam penjara..sigh~

Apela nasib dapat sistem ni..napela company nk habiskan duit semata-mata nak monitor pekerja..baik bagi bonus la weyy..takde nye kitorg nak ngelat buat kerja..kalau time lunch kene set mase aku boleh tahan lagi..ini masuk toilet pon kne set masa..melampau ar tu..lps tu kalau sistem hang xleh tunggu mcm tu je..kene buat kerje lain..dh kalau takde kije selain gune sistem yg hang tu cano pulak? 1 kije nak kne goyang2 mouse sbb kalau biar macm tu je nt status idle..bile dh kua idle blh effect kt perfomance kite..see,haihh..*mengeluh lg*..sudh la menyusahkan..sikit2 nk tinggal pc kne lock pc tu..xlock kne fine rm5..WTF***, jadah apenye gitu..

Wahai rezeki datanglah kepadaku..tp usahanye tak, camno tu??..dalam pale otak ni macam2 pikir,kalau itu kalau ini..haihh makin botak la kepala aku asyik mikir masalah..kenapa lah dunia ini semua perlukan duit..!!??

Soalan bangang aku tanye kan..haha.. So, whatever it is sekarang ni tengah usaha nak cari kerja lain..elok sgt bonus setahun dapat terus blah laa...harap2 allah mudahkan rancangan aku ni...aminn :)

@@@

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: