.

free html visitor counters




Saturday, December 29, 2012

. dec 2012 punya cerita .

Assalamualaikum :)

1st nak bercerita pasal arwah mak cik aku yang paling aku sayangi iaitu mok nik yang telah pergi menemui ilahi pada 19-12-12..pada pukul 7.15pg dan telah dikebumikan lepas solat zohor di tanah perkuburan taman bukit permata..dekat dengan anak arwah kak siti..sejak kecik memang aku membesar dengan dia..sampailah sekolah menengah pon masih duduk dengan die pasal sekolah aku dekat gn kedai dia..banyak memori bersama dia..*xleh nak cite byk kt sini,tetibe rase sebak :(. Sedar tak sedar almost 2 week die dah takde kat dunia ni..setelah hampir sebulan die berada di HKL kerana kanser ovari..I HATE U CANCER..!! but we as muslim must believe qada' dan qadar tuhan..tinggallah sepupu aku kak siti anak arwah keseorangan..sebab abah die pn dah meninggal..dia juga anak tunggal..takpe kak siti we are family..you never walk alone :) *dh mcm tagline liverpool pulak..LOL*

Al-fatihah untuk arwah..semoga rohnya di cucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman..amin :(

P/s: mulelah teringat kat arwah atok aku. Al-fatihah utk arwah jugak :(

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: