.

free html visitor counters




Friday, March 30, 2012

. End of March'12 .

Salam everyone,happy saturday :))

dipenghujung bulan mac ni,takde ape2 yang best pon..tapi ada perkara yang dinantikan dalam masa lebih kurang 10 hari lagi..nak tahu apekah?? haaa..ni diaa, semalam aku call mak aku tye bapak aku dah call kolej belum tanya pasal refund..mak aku cakap tak call pon lagi..aku pakse jugak bapak aku call..alang-alang dah dengar suare bapak aku sayup2 kat telefon tuh kn..tu maknenye die ade kat rumah..

haa ape lagi..bapak aku mintak segala info pasal nanti org kolej mesti tanya ic,kos & whatever...then aku bagi,selang beberapa minit selepas itu..aku call balik nak tanya perkembangan..mak aku cakap orang kolej bagitahu segala dokumen semua dah ada,cek dah ada..tinggal tanda tangan president je lagi yang takde*alasan ni dari 2 tahun lepas lagi aku dengar* then dorang suruh call balik after 10 hari..10 hari kalau dari semalam..maksudnye 9.4.12..okey noted..we will see what happen after 10 days.. :))

@@@

No comments: