.

free html visitor counters




Sunday, January 15, 2012

. 2012 .

Salam semua..sekarang ni dah masuk minggu ke 3 untuk bulan januari tahun 2012 ni..fueww..cepat gila mase berjalan..tahun baru..tapi semangat still sama.macam tahun lepas2..takdeape yang berubah ponn..

kebelakangan ni pun banyak mende yang buat tapi tak sempat nak update kat sini..
tahun lepas..24/12/11 kazen aku yue dah selamat melahirkan anak beliau yang diberi name ain nur sumayyah..best kan name die..elok2 pulak tu lahir same
birthday mak cik die nor..dan hari yang sama aku beli handphone baru kat lowyat..samsung galaxy wonder(w)..saje nk note kat sini..nanti senang ingat bile date beli..hekhek..punye la lame survey hp hampir setahun kot.haha..last2 2 pilihan aku samaada W @ bb bold 3..hati memang nak bb bold 3..tapi disebabkan faktor kewangan yang agak 'gah' sangat..maka W je yang mampu..ap bold 3 boleh la dapat..tapi xmoh la beli ap set..alang alang amik ori la kan..akhirnya W menjadi pilihan..

actually aku bukan suke sangat dengan hp ni..leceh touch2..tapi sebab die boleh tahan power n latest model aku grab jela..*macam agak tak bersyukur disitu ye..astagfirullahalazim*..len kali laa bli bb..dont worry bb..nt aku beli kau jugak..tunggu jela bold 5 nt..huhu

p/s: entry ni post pki galaxy W :-)

@@@