.

free html visitor counters




Sunday, May 1, 2011

. Late update#2 .

Pheuwww gila banyakk perkara yg boleh dikatakan sentap hati mak nak..tapi malass nak citer kat sini..nanti kang wt tambah dosa je kn? betol tak??, yg pasti esok aku akan berpindah ke rumah sewa yg baru..sebab ape pindahh?? sebabb sebabbb.... emm maleh nk citer la yeee..berdose,nt aku mencarut yg bukan-bukan.haha

pasal rumah baru pulak..semua hal bayaran dah setel,tapi keadaan rumah je la yg menjadi masalah sekarang..itu la ini laahh*xnk citer jgk*hek3..tapi xpe..kite tengok ape betol ke gitu? sebab aku tak tengok pun lagi..membe aku yg pergi tengok sebab aku balik kampung yerr..almaklumlah cuti 1 mei,mmg xla kalau tak balik..huhu

aku harap urusan esok ni berjalan dengan lancar la kan..aku dapat rasakan esok ni kompem gilaa penat..mahu takk pindah tingkat atas sekali..gile naik tangga pulak tu nk punggah barang..habislahh mati penatt esok ni..nasib laa depan pasar malam je..kebetulan esok pasar malam depan rumah..makanan dah tak perlu runsing dah..bereh punye hal,

Last but not least..aku serah je la dekat yg atas sana, apa-apa yg bakal terjadi esokk..dah ditakdirkan jadi macam tuh nak buat macam mana..kite sebagai hamba harus akurr akan kehendaknya..mungkin ada hikmah disebalik semua yg berlaku ini..sekali lagi aku harap hal esok pindah randah ni akan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan oleh ALLAH..berikan aku kesabaran yang tinggi untuk tempuhi esok hari, 1juta% harapan positif daripadamu :))

@@@

No comments: