.

free html visitor counters




Friday, March 25, 2011

. To My Followers .

Assalamualaikum W.B.T

Hello people,harap semua sihat-sihat hendaknya..hari ini baru aku perasan followers aku dah 19 orang,rasa macam baru buat blog semalam dan ada 2-3 orang je yang follow blog ini,itu pun family gn kawan-kawan rapat je, tak sangka pulak makin bertambah walaupun jumlah tambahan yang sedikit,sebab aku jarang nak follow blog orang,dah baca aku blah je langsung tak tinggal kesan..So, dengan ini aku nak ucap TERIMA KASIH la kepada yang sudi klik button Follow kat blog ni..

Blog aku ni bukan ada benda-benda penting pun,banyak yang mengarut pasal kehidupan seharian aku & tempat meluahkan perasaann,*tenang sungguh setelah berbuat demikian*..haha..terkejut jugak ada yang sudi follow..*bajet*sekali lagi , Thanxx korang :)) ^-^

@@@

No comments: