.

free html visitor counters




Friday, April 30, 2010

. Finally .

finally, it's over,dikesemptan ini aku nk ucpkn time kasiih kpd bos aku Dr.din,yg sudi mmberi tpt kt aku pktkl kt stu,bos aku caring gler gn bdk2 pktkl,asl ptg jer die akn pegi setiap meja, sorg2 die tye proggress, mmg asl die dh mule bjln tuh mule r ketar xpsl.haha3,bese la tabiat last minit wt kije msh menebal.ekekek..

Supervisor pn agk sporting jgk,ktorg bukak facebook time kije die wt bute jekk..hoho
yg len2 k.azwa pn sporting jgk..bkn jgk,mmg sporting pn..huhu..oh,xlupe juge kpd En.Azman a.k.a pok man,he3.time kasih la yerr di ats segala perbelnjaan mknn lunch smlm~

lg 1,staf2 yg len pn xkedekot
ilmu.so time kasih jgkk kt dorg~ ,n bdk2 praktikal [madi,putri,ayue,k.tia,najmi-->kesian sorg kumbang.ha3,termsuk k.zie] pn amat 1 kepala gn aku,suka dpt knl korg.kepala msg2 putus skru belaka.hahaha..aku xkn lupa kt korg,wlupn dpt knl kjp jek kn.hrp2 xlost contact la ye msg2,xsba tgu esok.picnic picnic picnic .:))

@@@

No comments: